İşlem Rehberi

İŞLEM REHBERİ

İşlem rehberinde kullanılan görseller ve görsellerde bulunan bilgiler yalnızca mevzuatta belirtilen yükümlülüklerin ifası amacıyla temsili olarak eklenmiş olup görsellere ilişkin ürün bilgilerinde www.gtibilisim.com.tr’nin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır. 

1.      ÜYELİK

Sitemiz www.gtibilisim.com.tr’de, İşlem Rehberinde belirtilen adımlar takip edilerek hızlı ve ücretsiz üye olarak alışverişlerinizi gerçekleştireceğiniz gibi ‘Üyeliksiz Alışverişe Devam Et’ butonu ile alışverişlerinizi üye olmaksızın da gerçekleştirebilirsiniz.

 

-          Nasıl Üye Olurum?

www.gtibilisim.com.tr anasayfanın sağ üst kısmında bulunan Üyelik butonuna tıklayarak Üye Girişi sayfasının sağ alt kısmında yer alan “Hesabınız yoksa üye olmak için Tıklayınız” butonu ile Yeni Üyelik formuna ulaşabilirsiniz.

 

Hesabınız yoksa üye olmak için Tıklayınız” butonuna bastığınızda Yeni Üyelik formu karşınıza çıkacaktır.

“Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin aydınlatma metni” ve “Üyelik Sözleşmesi”ni okuduktan sonra Yeni Üyelik formunda ilgili alanları doldurup Üyelik Sözleşmesi ve Kişisel verilerin işlenmesine ilişkin Aydınlatma Metni’ni onaylayarak Robot olmadığınıza ilişkin CAPTCHA testine işaretleme yapmanızın ardından Kaydet butonuna tıklayarak üyeliğinizi gerçekleştirebilirsiniz. 

 

Elektronik Ticaret İletisi almak isterseniz “Aydınlatma Metninde belirtilen ilkeler nezdinde Elektronik Ticaret İletisi almak istiyorum.” seçeneğine tıklayarak Elektronik Ticaret İletisi almayı onaylayabilirsiniz. Elektronik ticaret iletisi alma seçeneği isteğe bağlıdır, üye olmak için onaylamanız gerekmemektedir.

 

-          Üyelik oluştururken nelere dikkat etmeliyim?

Üyelik girişinde kullandığınız e-postanızın doğruluğunu ve e postanızın aktif olup olmadığını teyit etmeniz önemlidir. Site üzerinden vermiş olduğunuz siparişlere ilişkin tüm bilgilendirmeler bu e posta adresi üzerinden tarafınıza iletilecektir.

 

-          Şifremi unuttum, nasıl giriş yapabilirim?

Şifrenizi unuttuysanız eğer, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Şifre değişikliği için, ‘Üyelik’ sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklamanızın ardından üyelik sırasında tercih ettiğiniz tarafınıza ait e-posta adresini girerek robot olmadığınıza ilişkin CAPTCHA testine işaretleme yapmanızın ardından 'Gönder' butonuna bastığınızda ilgili e-posta adresinize bir link gelecektir.

 

Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

 

Ayrıca dilediğiniz zaman “Üyelik>Üye Bilgilerim” kısmından erişebileceğiniz Profilimi Güncelle sayfasının altında yer alan Şifre Değişimi alanından ‘Yeni Şifre Belirlemek İstiyorum’ butonuna tıklayıp eski şifre ve yeni şifrenizi girmenizin ardından Kaydet butonuna tıklayarak şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

 

2.      SİPARİŞ VE ÖDEME SÜREÇLERİ

 

-          Nasıl sipariş oluşturabilirim?

 

İşlem Rehberinde sipariş adımları ayrıntılı olarak belirtilmiştir. Sipariş verebilmek için, ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilir, teslimatın sağlanacağı adres bilgilerinin girişini sağlayarak ya da kayıtlı adresiniz varsa bu adresi seçebilirsiniz. Bu kısımda öncelikle siparişinize ilişkin ön bilgilendirme metni ile mesafeli satış sözleşmesini incelemeli ve uygunluğunu teyit etmelisiniz. Ardından aynı ekranda yer alan ödeme seçeneklerinden havale ya da kart ile ödeme seçeneklerinden biri ile ödeme işlemini yaparak sipariş işlemini sonuçlandırabilirsiniz. Ödemeyi kredi kartı ile yapacak olmanız durumunda, taksitle ödeme yapmak isterseniz ekranda yer alan taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

 

Ürün seçimini nasıl gerçekleştirebilirim?

 Sitemizde satışa sunulan ürünlerin üzerine tıklayarak ürün detay sayfasına gidebilirsiniz. Burada ürüne ilişkin isim, resim, stok kodu, ürün bilgisi yer almaktadır. Satın almak istediğiniz ürünü ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ürün detay sayfasından dilerseniz kalp simgesine tıklayarak üye olmanız halinde ürünü kullanıcı hesabınızda bulunan favori ürünlerim sekmesinden daha sonra tekrar görüntüleyebilirsiniz. Yine ürün detay sayfasında bulunan arkadaşına öner butonu ile ürünü mail adresine gönderebilir, paylaş butonu ile ürünü sosyal medya kanallarıyla paylaşabilir ya da fiyatı düşünce haber ver butonuna tıklayarak ürünü fiyat listenize ekleyebilirsiniz.

  

Anasayfanın sağ üstünde yer alan Sepetim bölümünden Sepet Detayını görebilirsiniz. Sepet Detayı sayfasında ürün adedini değiştirebilir, ‘Sepetten Sil’ butonuna basarak ürünü sepetinizden silebilirsiniz.

Sepetinizdeki ürünü satın almak üzere Alışverişi Tamamla butonuyla ilerleyebilir ya da Sepet Detayı sayfasındaki ‘Alışverişe Devam Et’ butonuna basarak sepetinizdeki ürünlere ek ürünler seçmek üzere ürün detay sayfasına dönebilirsiniz.

Sepet Detayının altında bulunan Hediye Çeki Kullan butonuna tıklayarak hesabınıza tanımlı hediye çekiniz bulunuyorsa kodu girip Kullan butonuna tıklayarak indirimi sepetinize yansıtabilirsiniz.

 

 - Veri Girişimdeki Hataları Nasıl Düzeltebilirim?

Siparişinizi vermeden önce veri girişlerinizde hata olup olmadığını ön bilgilendirme formunuzda yer alan bilgileri teyit ederek belirleyebilir ve bu bilgileri sipariş onay sayfasına gelene ilgili alanlarda bulunan ya da sipariş sipariş onay sayfasında Sepet Özeti başlığı altında her bir alanda yer alan  "düzenle" butonu vasıtası ile düzeltebilir/ güncelleyebilirsiniz. 

Ödeme seçeneklerim nelerdir?

Ödemeyi hesaba havale ve EFT yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

Siparişim için teslimat adresi ve fatura adreslerini nasıl seçerim?

Sepetinize eklediğiniz ürünlere ilişkin olarak Siparişi Tamamla butonuna tıkladığınızda Teslimat Bilgileri sayfasına yönlendirileceksiniz. Teslimat bilgilerini doldurabilir ya da üyelik hesabınıza ait Adres Defteri sayfasında yer alan ‘Yeni Adres Ekle' butonuna tıklayarak teslimat adresi tanımlayarak seçim yapabilirsiniz.

  

Üyelik hesabınıza ait Adres Defteri sayfasında Düzenle butonu ile adres bilgilerinizi değiştirebilir; Sil butonu ile adresinizi silebilir ya da dilerseniz bireysel adresinize ek olarak Kurumsal Fatura için bilgilerinizi de Yeni Adres Ekle bölümünden adres seçiminizi ‘Fatura’ olarak işaretleyerek aşağıda yer alan Fatura Türü seçeneklerinden ‘Kurumsal Fatura’yı işaretleyerek ekleyebilirsiniz.

 

Teslimat bilgilerinin girilmesinin ardından teslimat bilgisi ekranın altında bulunan kargo seçeneklerinden birini tercih ederek ödeme işlemleri adımına devam edebilirsiniz.

Siparişim için ödeme yöntemini nasıl seçebilirim? 
Adres bilgilerinin girilmesinin ardından 'Ödeme İşlemleri' butonuna tıkrayarak bu ekrandan EFT/Havale ya da Kredi/Banka Kartı ekranlarından seçiminizi yaparak ödeme işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Ödemenin; kredi kartı/banka kartı veya havale/EFT yoluyla yapılması mümkündür. EFT/ havale yöntemini seçtiyseniz ödenecek hesap numaraları ödeme sayfasında bulunmaktadır. 

Siparişi tamamla butonuna basmadan  önce bu ekranda sepet özetinizi görüntüleyebilir dilerseniz yukarıdaki sekmelerden  teslimat bilgileri sayfasına geri dönebilirsiniz.

Siparişimi nasıl onaylayabilirim?
Ödeme işlemlerinin tamamlanmasının ardından "SİPARİŞİ TAMAMLA" butonuna bastığınız takdirde siparişiniz onaylanacaktır. Siparişinizin onaylanmasının ardından siparişinizin alındığına ilişkin ekrana yönlendirileceksiniz. Bu ekranda sipariş numaranızı, alışveriş özetinizi görüntüleyebilirsiniz.





EFT/Havale ödeme yöntemini seçtiğim siparişlerde siparişimin işleme alınmasını nasıl sağlayabilirim?

EFT/Havele ödeme yöntemini tercih ettiğiniz siparişlerde ödemenizi, seçtiğiniz banka hesabına göndermenizin ardından bankalardan ödeme kontrollerinin ardından gerekli işlemler sağlanacaktır. Ödemenizi seçtiğiniz banka hesabına göndermenizin ardından dilerseniz havale bildirim formunu doldurarak bildirimde bulunabilirsiniz.

Siparişlerime ilişkin sözleşmelerime nasıl ulaşabilirim?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişlerinize ait Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi yasal yükümlülüğümüz kapsamında elektronik ortamda 3 yıl süre ile saklanır. 3 yıl boyunca site üzerinden yaptığınız tüm alışverişlerle ilgili sözleşmelere üyelik yapmanız halinde Sipariş ve İade başlığı altında yer alan Siparişlerim sayfasından üyeliksiz alışveriş halinde tarafınıza iletilen sipariş onay mailinden ulaşabilir ya da sözleşmenizi satis@gtikurumsal.com e posta adresine başvurarak temin edebilirsiniz. Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ‘un 11. Maddesi kapsamında iş ve işlemlere ilişkin bilgi, belge, defter ve elektronik kayıtların 10 yıl saklanması yükümlülüğümüz bulunduğundan, kayıtlarınız sistemde 10 yıl süre ile saklanacaktır.

 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Sipariş iptal taleplerinizi, ürün kargo işlemi başlamadan önce 0212 220 69 49 numaralı çağrı merkezini arayarak ya da satis@gtikurumsal.com adresine mail atarak iletebilir ya da Siparişlerim menüsünden Siparişi İptal Et seçeneğini kullanabilirsiniz. İade ve İptal taleplerinize de aynı sekme üzerinden ulaşabilirsiniz.


Aldığım ürünleri nasıl iade edebilirim?

Satın alınan ürünlerin iadesi ve değişim şartları satın alma aşamasında imzalanan ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesinde yer alan şartlara uygun olarak yapılabilir. Site üzerindenden almış olduğunuz ürünlerde ilk 6 ay içinde ( ticari alımlarda 1 ay) hata/ arıza / ayıp gibi sorunların ortaya çıkması halinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un gereği olarak iade hakkınız mevcuttur. Böyle bir durumda iade/değişim talebinizi içerir dilekçenizi ürününüzle birlikte anlaşmalı bulunduğumuz kargo firmaları (Aras Kargo, HepsiJet) vasıtası ile “Gürsel Mh.İmrahor Cd.Premıer Kampüs Of.Bl.No.29a/79 Kağıthane” adresine göndermeniz halinde ürününüz distribütöre gönderilecek ve iade işlemleriniz için süreç başlatılacaktır.

 

İlk 6 aylık sürenin dolmasından sonraki iade taleplerinizi 0212 220 69 49 numaralı çağrı merkezini arayarak ya da satis@gtikurumsal.com adresine mail atarak iletebilir, size verilen iade kodunu kullanarak satın almış olduğunuz ürününüzü anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığı ile merkezimize iletebilirsiniz.

 

 

 

3.      DİĞER SÜREÇLER

 

-          Sitenizde işlenen kişisel verilerim hakkında nasıl bilgi alabilirim?

Sitemizde işlenen verileriniz, verilerinizin işleme amaçları, hukuki sebepleri, işleme yöntemleri, veri saklama süreleri ve veri aktarım gruplarına ilişkin ana sayfanın altında bulunan Aydınlatma Metinleri başlığı altında yer alan ilgili aydınlatma metnine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

Siparişim ile ilgili bir uyuşmazlık halinde ne yol izlemeliyim?

Sitemiz üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlere ilişkin doğacak uyuşmazlıklarda, malın satın alındığı yer veya tüketicinin ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri'ne başvuruda bulunulabilir. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68. maddesinin 1. fıkrasında belirtilen limitler doğrultusunda uyuşmazlık halinde tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetler yetkilidir.

 

GTI Kurumsal Bilişim Teknolojileri Limited Şirketi


 

 

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.