Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

1. ALICI VE SATICI BİLGİLERİ

* SATICI BİLGİLERİ

Ticaret Unvanı          : GTI Kurumsal Bilişim Teknolojileri Limited Şirketi

Adres                         : Gürsel Mh.İmrahor Cd.Premıer Kampüs Of.Bl.No.29a/79 Kağıthane

Telefon                      : 0212 220 69 49 - 0538 059 02 92

Vergi Kimlik No       : 4110728194                                                                                                                                                      E-posta adresi           : satis@gtikurumsal.com
Mersis No                  : 0411-0728-1940-0001

Kep Adresi                : gtikurumsak@hs01.kep.tr

Tüketici İşlemleri İçin: 0212 220 69 49

 

* ALICI BİLGİLERİ

Ad - Soyad                 :                                                                                                                      Adres                         :                                                                                                                               E posta                       :                                                                                                                              Telefon                      :                                                                                                                          Teslim Edilecek Kişi :                                                                                                                             Teslimat Adresi        :      

ALICI, işbu mesafeli satış sözleşmesini imzalamadan önce, tercih edeceği ürün, ürün bedeli, ödeme yöntemi, ürün teslimi, cayma hakkının kullanımı ve şartları, uyuşmazlık halinde yasal başvuru yolları konusunda bilgilendirildiğini kabul eder.

2.     KONU

İşbu mesafeli satış sözleşmesi, SATICI ile ALICI arasında, aşağıda ürün niteliği, satış bedeli, teslim bilgileri verilecek olan satışla ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 23 Ağustos 2022 tarihli kanun ile değişik 27 Kasım 2014 tarihli ve 29188 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereği tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi amacıyla imzalanmıştır. 

Bu satış sözleşmesi SATICI tarafından kayıt altına alınmakta olup, sözleşmeniz tarafınızca bildirilmiş olan e posta adresine iletilecektir.

ALICI, satışa konu mal veya hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve satışa konu mal veya hizmetler ile ilgili tüm ön bilgiler ve "cayma" hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal veya hizmetleri sipariş verdiğini kabul ve beyan eder. ALICI tarafından teyit edilerek kabul edilmiş olan ön bilgilendirme formu ve fatura işbu mesafeli satış sözleşmesinin ayrılmaz bir parçasıdır.

 

 

3.     SÖZLEŞME KONUSU MALIN TEMEL NİTELİKLERİ

Aşağıda satın almak istediğiniz ürüne ait ürünün türü/kodu, miktarı, marka / modeli, rengi, adedi ve fiyatı yer almaktadır.

 

Ürün Kodu                 :

Ürün Adı                    :

Ürün Adedi                :

Ürün Marka/Model    :

Ürün Rengi ( seçenek varsa) :

Satış Bedeli (KDV dahil)       :

Kargo bedeli               :

Tüm vergi ve masraflar dahil

Toplam bedel             :

Ödeme Şekli ve Planı :

Sipariş Tarihi             :

Kargoya Teslim Süresi:

Belirtilen satış bedeli toplamı, tüm vergi, kargo ve teslimat masrafları dahil tutar olup, Alıcı’ya ek bir maliyet yüklenmeyecektir. 

4.     ÖDEME ŞEKLİ VE ŞARTLARI

a. Yukarıda bilgileri verilen ürün bedeline ait satış toplamının kredi kartı veya havale yoluyla ödenmesi mümkündür. Siparişe konu ürün bedeli toplamının hangi banka vasıtası ile kaç taksitte ödenebileceğine ilişkin bilgi ya da havale yöntemini seçtiyseniz ödenecek hesap numaraları ödeme sayfasında bulunmaktadır. Ödemenin kredi kartı ile yapılması halinde bankanızın kendi inisiyatifi ile düzenlediği kampanyalar doğrultusunda tarafınıza ek taksit seçenekleri ya da taksit öteleme imkânı sunabilecektir. Bu durumun SATICI ile ilgisi bulunmamakta olup, SATICI bu hizmetlerden bilgisi olması halinde müşterileri bilgilendirmektedir. Kredi kartı ile yapılan işlemlerde vade oranlarına ilişkin faiz tutarları ve temerrüt hali ile ilgili faizler banka tarafından belirlenmekte olup, SATICI sorumluluğunda bulunmadığından, bu hususun müşteri tarafından banka aracılığı ile teyidi gereklidir.

b. Havale ile yapılacak işlemlerde, ALICI tarafından siparişin oluşturulduğu tarihten itibaren 2 iş günü içinde ödemenin yapılması gereklidir. Aksi takdirde siparişiniz iptal edilecek olup, siparişin iptali oluşacak sorumluluk münhasıran ALICI’ ya aittir.

5.     TESLİM VE İFA SÜRELERİ, TESLİMAT VE İFAYA İLİŞKİN BİLGİLER TAAHHÜTLER VE ŞİKÂYETLERE İLİŞKİN ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ 

 

a. ALICI tarafından sipariş edilen ürün, ürün bedelinin ödenmesine ilişkin banka onayının gelmesi ve aksi ürün bilgi sayfasında belirtilmedikçe, 2 iş günü içinde kargoya verilecektir. Siparişe konu ürünün teslimatı seçmiş olduğunuz kargo firması aracılığı ile yapılacak olup, kargo masrafı aksine bir bildirim bulunmadıkça ALICI’ya aittir. Kargo / teslimat masrafları ancak SATICI tarafından teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmesi halinde SATICI’ya ait olacaktır.

b. SATICI, yurtdışına ve KKTC sınırlarına hizmet vermemekte olup, siparişin bu adreslere verildiğinin tespiti halinde, sipariş direkt olarak iptal edilecektir.

c. “Aynı Gün Kargo” hizmeti, hafta içi 00:00-12:00 arası, ürün bilgi sayfasında "Aynı Gün Kargo" bildirimi bulunan ürünlerin siparişlerinde geçerlidir. Bu ürünlerin hafta içi 12:00’e kadar sipariş edilmesi halinde ürün aynı gün kargoya verilir.

ç. SATICI, ürün tanıtım ve bilgi sayfasında taahhüt ettiği tarihte ve her halde 30 (otuz) günlük yasal süreyi aşmamak kaydıyla, ALICI’ya ya da ALICI tarafından belirtilecek 3. Kişiye siparişe konu ürünün teslimini gerçekleştirecektir. Bu süre içerisinde teslimin gerçekleşmemesi halinde ALICI sözleşmeyi feshedebilecektir. Sözleşmenin feshi durumunda, varsa teslimat masrafları dahil olmak üzere tahsil edilen ödemeler, fesih bildirimin SATICI’ya ulaşmasından itibaren 14 gün içinde iade edilecektir.

d. Sipariş konusu mal ediminin yerine getirilmesini imkansızlaştığı hallerde, SATICI, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 gün içinde ALICI’ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirecek ve varsa teslimat masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edecektir. Ürünün stokta bulunmaması durumu, edimin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilemeyecektir.

e. SATICI, malın ALICI’ya ya da ALICI’nın teslim için belirleyeceği 3. Kişiye teslimine kadar oluşacak kayıp ve hasarlardan sorumludur.

f. Sözleşme konusu siparişin, ALICI’nın ya da Alıcı’nın teslim için belirleyeceği 3.kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda, ürünün geç teslim alınmasından ya da hiç teslim alınmamasından kaynaklanan zarar ve giderlerden SATICI sorumlu değildir.

g. SATICI, sipariş edilen ürünleri, siparişte belirtilen niteliklere uygun şekilde ve garanti belgesi, kullanım kılavuzu ile mevzuat gereği sipariş konusu ürünle birlikte teslim edilmesi gereken bilgi ve belgeler ile herhangi bir kusuru olmaksızın teslimi gerçekleştirmeyi taahhüt eder. Ancak ürünün nakliyesi ve teslimi aşamasında yaşanabilecek olumsuzluklar nedeniyle bazı hususlara dikkatinizi çekmek isteriz.

h. Öncelikle belirtmek isteriz ki, sipariş sonrasında, nakliye sürecinde ürünün teslimine engel bir durumun varlığı halinde bu durum ALICI’ ya derhal bildirilecek olup, ürünün yeniden temin ve teslim süresi hakkında bilgilendirme yapılacak, ALICI’ nın kararı doğrultusunda iade ya da yeniden gönderim seçeneklerinden biri uygulanacaktır.

ı. Ürünün teslimi sırasında ALICI ’nın muayene yükümlülüğü bulunduğundan, herhangi bir hak kaybına uğranmaması adına, kargo tutanağını imzalanmadan önce ürünün kutusu/ kolisi incelenmeli, darbe alıp almadığı kontrol edilmeli, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı, ayıplı veya eksik ürün teslim alınmamalıdır. Böyle bir durumda teslimat kabul edilmeksizin kargo personeli ile tutanak tutulmalı ve ürün kutu ile teslim edildiği haliyle iade edilmelidir.

i. Bu durumda müşterinin talebine yönelik olarak ürün bedel iadesi yapılacak ya da yeni ürün tedariki sağlanacaktır. İade edilmek istenen ürünün kampanyalı ya da promosyonlu bir ürün olması halinde, kampanyalı/promosyonlu ürün hasarsız ve eksiksiz olarak ana ürün ile birlikte gönderilmelidir. Ücretsiz veya indirimli bir promosyon ürünü ile birlikte satın alınan bir ürünün iadesinin istenmesi halinde ise iade işlemlerinin tamamlanması için tüm ürünlerin birlikte iade edilmesi gereklidir.

j. Herhangi bir nedenle ALICI’ya siparişe konu ürünle ilgili olarak, bedel iadesi yapılan durumlarda, ödemenin kartla yapılmış olması halinde, SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın ALICI hesabına yansımasının 2 ile 3 hafta sürebileceğini, bu sürecin tamamen ilgili bankanın işlem süreci ile ilgili olduğunu ve SATICI’nın sorumluluğuna gidilemeyeceğini belirtmek isteriz.

k. ALICI tarafından verilen siparişlerde, kurumsal fatura seçeneğinin seçilmesi durumunda, SATICI, ALICI tarafından bildirilen vergi kimlik numarası ve vergi dairesi bilgilerini kullanarak kurumsal fatura düzenleyecektir. Bu bilgilerin eksiksiz ve doğru girilmesi ALICI’ nın yasal sorumluluğudur.

l. www.gtibilisim.com.tr den almış olduğunuz ürünlerde ilk 6 ay içinde (ticari alımlarda 1 ay) arıza / ayıp gibi sorunların ortaya çıkması halinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un gereği olarak iade hakkınız mevcuttur. Böyle bir durumda öncelikle 0212 220 69 49 veya 0538 059 02 92 nolu Müşteri Hizmetleri Hattı’nı arayarak kayıt oluşturabilir, sorunun çözümü için uzaktan destek alabilirsiniz. Sorununuzun çözülmemesi halinde size gönderilen iade - değişim ön talep formunu doldurarak ürününüzle birlikte anlaşmalı bulunduğumuz Aras Kargo veya Hepsijet Kargo vasıtası ile “Halil Rıfat Paşa Mah.Perpa Tic. Mer. B Blok K:5 No: 104 34384 Şişli/İstanbul” adresine göndermeniz halinde ürününüz distribütöre gönderilecek ve iade işlemleriniz için süreç başlatılacaktır.

 

m. İlk 6 aylık sürenin dolmasından sonraki iade taleplerinizi, 0212 220 69 49 numaralı çağrı merkezini arayarak ya da  satis@gtikurumsal.com adresine mail atarak iletebilir, size verilen iade kodunu kullanarak satın almış olduğunuz ürününüzü anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo veya Hepsijet Kargo  aracılığı ile merkezimize iletebilirsiniz.

 

n. Üründe herhangi bir arıza/ayıp tespit edilmesi halinde yetkili servis çalışanlarına detaylı olarak sorunun not edildiği bir durum tespit tutanağı/servis formu/servis raporu doldurtmanız gerekir. Bu belgeyi aldıktan sonra ürünü iade etmek istemeniz halinde yine yukarıda belirtilen iletişim kanalları üzerinden iade kodu alarak ürünü kargo görevlisine teslim ederek ürünü iade edebilirsiniz.

 

o. Ürününüz, arızanın değerlendirilmesi ve para iadesinin yapılması konusunda uygunluk teyidi için yetkili servise yönlendirilecek olup, servisten alınacak değişim/ iade raporuna istinaden iadeniz gerçekleştirilecektir.

 

p. ALICI, ürünlerle ilgili teknik yardım almak için ürüne ait Yetkili Servis merkezlerini ziyaret edebilir, ya da 0212 220 69 49 numaralı santral hattı üzerinden Müşteri Hizmetleri merkezimiz ile temasa geçebilirsiniz. Ürününüzün garanti belgesi, faturasının fotokopisi ile model ve seri numarasını belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

ALICI, sözleşmeye konu ürün ile ilgili her türlü talep ve şikâyetini SATICI’ ya ait bulunan              0212 220 69 49 numaralı müşteri hizmetleri telefon numarasına ya da aynı birime ait  satis@gtikurumsal.com e-posta adresine iletebilecektir. Telefon numarası üzerinden taleplerini iletecek alıcılar için ayrı bir ücret talep edilmeyecek olup, standart tarife uygulanacaktır.

 

6.     CAYMA HAKKI, KULLANIM ŞARTLARI VE USULÜ

a. Alıcı, işbu mesafeli satış sözleşmesinden on dört gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahip olup, cayma hakkına ilişkin bildirimin yazılı olarak ya da kalıcı veri saklayıcısı vasıtası ile yapılması gerektiğinden, cayma bildiriminizin Şirketimize ait “Halil Rıfat Paşa Mah.Perpa Tic. Mer. B Blok K:5 No: 104 34384 Şişli/İstanbul” adresine posta yoluyla ya da  satis@gtikurumsal.com üzerinden e posta ile iletilmesi mümkündür.                      

( Örnek cayma bildirimi formu, ön bilgilendirme formu metninin sonunda yer almaktadır.) ALICI,  bu formu kullanabileceği gibi, cayma kararını bildiren açık bir bildiren açık bir bildirimde de bulunabilir.

b. Cayma hakkı süresi mal teslimine ilişkin sözleşmelerde, malın alıcı veya alıcı tarafından belirlenen 3. Bir kişi varsa bu kişi tarafından teslim alındığı tarihte başlamaktadır. Bununla birlikte ALICI’ nın mal teslim edilene dek olan süre içerisinde de cayma hakkını kullanması mümkündür. Ayrıca, Cayma hakkının süresinin belirlenmesinde;

* Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,

* Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,

* Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

c. Satıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

 

ç. Malın tesliminden önce cayma hakkının kullanılması durumunda satıcı cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

Tüm bu geri ödemeler ALICI’ nın ürün satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapılacaktır.

d. ALICI’ nın cayma hakkını kullanması halinde, SATICI tarafından ürünün kendisi tarafından geri alınacağına ilişkin bir teklif sunulmadıkça, cayma hakkına ilişkin bildirimin yöneltildiği tarihten itibaren 10 gün içinde sözleşme konusu ürünü geri göndermek zorundadır.

e. Cayma hakkı kapsamındaki iadelerde, SATICI tarafından iade için belirlenmiş olan taşıyıcı firma olan Aras Kargo veya Hepsijet Kargo aracılığı ile ürünün geri gönderilmesi halinde, ALICI iade masraflarından sorumlu tutulmayacaktır. ALICI’nın iade işlemini satış sırasında seçmiş olduğu kargo şirketi ile iade etmesi esastır. Bununla birlikte herhangi bir kargo seçeneği belirtilmediği takdirde iade masraflarından ALICI sorumlu tutulamaz. SATICI tarafından sunulan kargo seçeneklerinden birinin şubesinin ALICI’nın bulunduğu yerde olmaması halinde SATICI, hiçbir masraf talep etmeksizin malın ALICI’dan alınmasını sağlayacaktır. Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

f. Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkı kullanılamaz;

* Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

* Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

* Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

* Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

* Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

* Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

- Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

- Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

- Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

g. Ürünlerin cayma hakkı kapsamında iade prosedürüne alınabilmesi için; Ürün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olmalı ve tüm aksesuar ve aparatlar iade edilen ürün ile birlikte gönderilmelidir.

h. Kanunen cayma hakkı tüketiciye tanınmış bir hak olup, tüketici tanımı içinde yer almayan gerçek ve tüzel kişilerin Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’a dayanarak cayma hakkından yararlanmaları mümkün değildir.

 

7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN ÇERÇEVESİNDE BİLGİLENDİRMELER

7.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’ya ait kimlik, iletişim, müşteri işlem ve işlem güvenliği bilgileri; hukuki işlem verileri, sipariş süreçlerinin tamamlanması, ödeme işlemlerinin gerçekleştirmesi, ALICI’ya ait bilgilerin güncellenmesi ve üyelik süreçlerinin yönetilmesi ve sözleşmenin ifası amacıyla, hukuki yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi amacıyla, ayrıca sipariş, teslim ve iade süreçlerinin SATICI tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri SATICI veya SATICI’nın iştirakleri ile iş ortaklarına ya da ilgili departmanlara aktarılabilir ve bu kişiler tarafından işlenebilir.

7.2. ALICI tarafından, üyelik ya da üyelik olmadan satın alma sırasında girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli tüm idari ve teknik tedbirler, SATICI’nın altyapısında, Kişisel Verileri Koruma Kurumu tarafından öngörülenler doğrultusunda ve günümüz teknik imkânları ölçüsünde alınmıştır. Ancak, bu bilgiler  ALICI’ya ait cihazlardan girildiğinden ALICI tarafından 3. Kişilerin erişimine engel olunması için alınacak tedbirler ve kullanılan uygulamaların sorumluluğu ( virüs ve benzeri zararlı uygulamalar dahil) ALICI’ya aittir.

7.3 ALICI, Sözleşme kapsamında sağladığı verilerin doğru ve güncel olduğunu ve vermiş olduğu bu bilgilerde değişiklik olması halinde güncelleme yükümlülüğünün kendisinde olduğunu ve bu kapsamda gerekli değişiklikleri bildireceğini/ güncelleyeceğini kabul eder.

7.4. İşbu sözleşme kapsamında, SATICI’nın yasal yükümlülüğü bulunduğundan cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklere dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belge 10 yıl süre ile saklanacaktır.

8.     ALICI’NIN UYUŞMAZLIK HALİNDE BAŞVURABİLECEĞİ HUKUKİ İMKANLAR

 

a. ALICI, işbu sözleşmeye konu ürün ile ilgili SATICI ile uyuşmazlık yaşaması halinde, itirazlarını ya da ihtilaf konusunda başvurularını tüketici mahkemelerine ve tüketici hakem heyetlerine iletebilir.

b. Tüketici, siparişine konu ürüne ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması hâlinde yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilir. Ancak değeri Altmış Altı Bin Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda tüketici hakem heyetlerine başvuru zorunludur. Bu değer ve üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılamaz.

 

c. Bu değerlerin üzerindeki uyuşmazlıklar için tüketici hakem heyetlerine değil, tüketici mahkemelerine başvuru yapılır. Tüketici mahkemelerine başvurmadan önce arabuluculuk kurumuna başvurulması kanunen zorunludur.

9.     GEÇERLİLİK

İşbu 9 maddeden ibaret mesafeli satış sözleşmesi, işlem tarihinde ALICI tarafından okunarak ve elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilerek yürürlüğe girmiş ve bir örneği ALICI’nın e posta adresine gönderilmiştir.

 

Tarih:

İmza:

 

 

 

 

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.